MAKSUT

Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassa?

Tällä hetkellä verkkokaupassa toimivat seuraavat maksutavat: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit (Visa, Visa Electron ja Mastercard)

Mitä pitää tehdä jos maksua ei hyväksytä?

Jos maksua ei hyväksytä tuntemattomasta syystä, suosittelemme kokeilemaan toista maksutapaa. Mikäli tämä ei ole mahdollista ota meihin yhteyttä. Yleensä maksun keskeytyminen johtuu väärin syötetyistä maksutiedoista tai jos tilillä ei ole tarpeeksi katetta.

Voinko peruuttaa tilauksen?

Verkkokauppatilauksen jälkeen alamme käsitellä sitä välittömästi taataksemme nopean toimitusajan. Emme pysty peruuttamaan tai muuttamaan tilaustietoja tilauksen jälkeen.

TOIMITUS, PALAUTUS & VAIHTO

Onko toimitusosoitetta mahdollista muuttaa tilauksen teon jälkeen?

Verkkokauppatilauksen jälkeen alamme käsitellä sitä välittömästi taataksemme nopean toimitusajan. Emme pysty peruuttamaan tai muuttamaan tilaustietoja tilauksen jälkeen.

Mihin toimitatte tuotteita?

Toimitamme ainoastaan Suomeen.

Tilaukseni ei ole vielä saapunut. Mitä pitäisi tehdä?

Yleensä toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Mikäli et ole saanut tilaustasi 10 arkipäivän kuluessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Haluan palauttaa tuotteet ja saada hyvityksen.

Sinulla on avaamattomille tuotteille 14 päivän palautusoikeus. Lue palautusehtomme tästä.

Kuinka voin tarkistaa tilaukseni?

Kirjaudu tilillesi ja näet tilauksesi ”Ostoshistoriastasi”.

Palautin ostokseni, milloin saan hyvityksen tililleni?

Käsittelemme hyvityksen tilillesi 14 arkipäivän sisään, kun saamme palautuksesi.

Sain rikkoituneen/viallisen tuotteen. Mitä teen?

Jos sait meiltä viallisen/rikkoutuneen tuotteet, ota meihin yhteyttä niin hyvitämme tuotteen mahdollisimman nopeasti.

TUOTTEET JA AINESOSAT

Kuinka tuotteet testataan?

Kuluttajapaneeli osallistuu tuotereseptien kehitykseen ja arviointiin. Testiryhmään kuuluu useita eri ihotyyppejä, kuten herkkäihoisia ja allergiaherkkiä yksilöitä. Testiryhmä arvio subjektiivisesti tuotteen ja sen vaikutuksen ihoon. Mielipiteet ja huomiot otetaan huomioon tuoteresptien kehityksessä.

Valmis tuote testataan laboratoriossa - määritellään sen fysikaaliset ja kemikaaliset ominaisuudet, stabiilius, varastointistandardit ja parasta ennen-käyttöpäivä. Lain mukaisesti pätevä kemisti testaa tuotteen, jotta varmistetaan, että se läpäisee turvallisuus- ja yhdenmukaisuuskokeet. Sitten tuote lähetetään dermatologin hyväksyttäväksi. Testiryhmät eri ikä- ihotyyppiluokista käyttävät tuotetta sertifioidun dermatologin valvonnassa ja raportoivat reaktioistaan. Tuotetta testataan, jotta varmistutaan siitä, ettei se aiheuta allergisia reaktioita tai ihoärsytystä. Dermatologisten testien mukaan MÁDARA-tuotteet ovat hypoallergisia eivätkä ärsytä ihoa.

Mitä erityistä MÁDARA:ssa on joka erottaa sen muista luonnollisista ihonhoitobrändeistä?

MÁDARA-tuotteiden ydin – vaikuttavat aineet – ovat Pohjoisten niittyjen ja metsien kukat ja yrtit. Pohjoinen luonto on ainutlaatuinen, koska kesät ovat paljon lyhyempiä kuin muualla, jolloin kukilla on paljon lyhyempi aika houkutella mehiläisiä pölytykseen. Kasvit ovat pakotettuja keskittämään kukoistava voimansa tähän lyhyeen kukinta-aikaan. Tämän seurauksena sadonkorjuuhetkellä niissä on runsaasti vaikuttavia ainesosia, jotka ovat välttämättömiä selviytymiseksi karussa ilmastossa

Onko MÁDARA-tuotteet pakattu luontoystävällisesti?

Kyllä, pakkausmateriaalimme on kierrätettävää ja valmistettu BPA-vapaista materiaaleista.

Pakkauksen pumppu ei toimi, mitä teen?

Satunnaisesti ilmakuplia joutuu pumppumekanismiin, joka estää sitä toimimasta. Lähes aina seuraava toimenpide korjaa pumpun: Käännä pullo ylösalaisin ja näet pullon pohjassa pienen reiän. Aseta neula reikään ja avaa pohjakansi. Näet pummpumekanismin ja sitä kevyesti ylöspäin nostamalla saat ilmakuplan poistettua. Jos ongelma ei katoa, ota meihin yhteyttä.

KAMPANJAT

Saako teiltä ilmaisia näytteitä?

Verkkokaupassa saat tilattua kolme ilmaista näytettä ostoksesi yhteydessä.

Mihin syötän tarjouskoodin?

Lisätäksesi alennuskoodin tilauksellesi, kirjoita se bonuskoodi-kenttään ostoskorissa ja klikkaa ”hyväksy”.

Miten saan teiltä erikoistarjouksia?

Saadaksesi tiedon tulevista kampanjoistamme ja erikoistarjouksistamme kirjaudu uutiskirjeemme tilaajaksi kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi tämän sivun alla olevaan kirjautumiskenttään.